AKB Discussion #9

HEY HEY~ Welcome to the 9th AKB DISCUSSION featuring Me, Jisei(自生) and my Co-Author, Zweimac(2much4yah)  where we share our conversation about Anything under AKB that is entertaining.  Basically this just parts of our conversation which we found to be entertaining. I hope you like it ^_^

ad10-2

 


[DECEMBER 2014]

 

Jisei: look at this pic
Jisei: http://www.hello-online.org/img/blog,%20Murashige%20Anna,%20Tani%20Marika-352229.jpg

blog, Murashige Anna, Tani Marika-352229
Jisei: can who tell me who is at the left?
Jisei: cuz i see her everywhere
2much4yah: Murashige Anna
2much4yah: she’s half russian i think
2much4yah: she was also in majisuka gakuen 3
Jisei: Oh wtf
Jisei: she doesnt look the same in her pic
Jisei: well anyway
Jisei: I see alot of pic with her and chiyori
2much4yah: she’s the one who always does the mentaiko gag


Jisei: and she has like natural black hair and always making faces like the pic i just showed u
Jisei: and shes really pretty
Jisei: however this one 
Jisei: doesnt suit her
2much4yah: yeah she’s one of the first people who stood out to me in HKT
Jisei: what
Jisei: HKT?
Jisei: i havent seen her in HKT
2much4yah: she’s concurrent in nmb i think
Jisei: WHAT TEAM N TOO I HAVENT SEEN HER IN TEAM N
Jisei: wtf
2much4yah: she was hkt with chiori that’s why they have lots of pics together

2much4yah: btw you should definitely check out the akb48 cafe shop when you get to japan
2much4yah: http://stage48.net/forum/index.php?attachments/10517129_744335832290137_1878444326_n-jpg.39650/

10517129_744335832290137_1878444326_n
2much4yah: they feature original recipes by members
Jisei: i would oshi but nothing would break my loyalty to Mio-chan
Jisei: OOOO
Jisei: where is this located?
Jisei: in akihabara too?
2much4yah: i think so
Jisei: hmm how much does sending a package from japan cost
Jisei: maybe i can send u stuff from there
2much4yah: lol i don’t think sending food is such a good idea
2much4yah: …usually
Jisei: not freshly baked ones… the ones in the packets
Jisei: or boxes
Jisei: also the magazines
Jisei: cuz if i gather all the magazines on akb i could find and its 2 copies for each cuz its for both of us then thats gonna be heavy
Jisei: also gravtures! I’d like to see what the hoopla is al about there
Jisei: its just akb in swimsuits
Jisei: holy crap Kojima in a swimsuit 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: